niedziela, 22 kwietnia 2012

Video World, kino i filmweb.

Cześć. :) Po pierwsze chciałam bardzo przeprosić wszystkich Czytelników, za to, że tak rzadko dodaję posty. Mam nadzieje, że zrozumiecie. Po drugie dziękuję Wam, że odwiedzacie mnie codziennie i zostawiacie komentarze, co jest dla mnie motywacją do dalszego prowadzenia bloga.
Przejdę już do rzeczy - wypożyczyłam wczoraj dwa filmy - J. Edgar i Ciemnoniebieski świat. Ten pierwszy, z Leonardo DiCaprio, jest podobno jednym z najlepszych filmów roku. Zobaczymy. :)
Co do kina - chciałabym obejrzeć Titanica w 3D, czuję, że efekty będą miażdżące. Nie wiem jednak, czy uda mi się zdążyć przed zdjęciem go z ekranów. Póki co jestem dobrej myśli. Z bielskiego repertuaru ciekawią mnie też filmy Przetrwanie z jednym z moich ulubionych aktorów - Liamem Neesonem i Wichrowe wzgórza (na podstawie powieści, niestety nie miałam okazji jej przeczytać).
I w końcu filmweb. Chciałam Wam o nim napisać, choć pewnie część z Was już o nim wie. :)
Strona jest szczególnie poświęcona filmomaniakom - wszystkie filmy, aktorzy, premiery, aktualny repertuar, i mało mnie interesujące, gry i seriale. Jest też taka fajna rzecz, mianowicie Gustomierz, gdzie można sprawdzić swój gust filmowy. Niestety do tego trzeba być zalogowanym.
Na dzisiaj tyle, miłego dnia. :)

P.S. Jeżeli oglądaliście jakikolwiek film wymieniony wyżej, proszę o krótką recenzję jak Wam się podobał, w komentarzu.
                                                                                                   Trzymajcie się, Kaja.

5 komentarzy: